Ölkylningsaggregat
Har tidigare endast tittat på aggregat Maxi 210/310 vilket verkar vara det som de flesta har.
Hur tror ni detta aggregat skulle fungera:
http://www.blocket.se/uppsala/Olkylning … amp;last=1
Något man bör tänka på?
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Utrustning → Ölkylningsaggregat
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Har tidigare endast tittat på aggregat Maxi 210/310 vilket verkar vara det som de flesta har.
Hur tror ni detta aggregat skulle fungera:
http://www.blocket.se/uppsala/Olkylning … amp;last=1
Något man bör tänka på?
Man kan inte säga att beskrivningen var så utförlig. Hur funkar ett sånt där aggregat?
I aggregatet går en kylslinga genom en isbank, varm öl in -> kall öl ut.
ok. Fyller man på med is eller kyler maskinen själv till is?
Maskinen fryser själv.
Här finns lite information om Maxi 310:
http://www.corneliusuk.com/sitecore/Bac … i-310.aspx
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Utrustning → Ölkylningsaggregat