Sv: Hembryggdsträff i Malmö 2011

Instämmer! Det var mycket trevligt! Jag smakade nog knappt på hälften av ölen, man hann ju inte smaka då man ofta fastnade pratandes med någon. Trots vädret så blev detta väldigt trevligt! Tack alla som var inblandade!

http://hpnanobrewery.blogspot.com/
På flaska: IPA C², Farfars Imperial Stout, IPA M. Castra, Samuel Smith Oatmeal Stout Clone, Eriks Special Bitter, Not so Pale Citra Ale, New Chaos IIPA, Imperial Stout, Barley Winter [i]The Revenge of the Cardamom[/i], Hp's Apa [i]The Cardamom Strikes Again[/i]
Jäser: 1^6+5 Porter
Planer: Brygga mer

Sv: Hembryggdsträff i Malmö 2011

Finns lite filmer och text om eventet här http://www.backfire.se/index.php/nyhete … f-i-malmoe