Uppgradering till senaste version av Punbb
Hej alla glada bryggare!
Ikväll har vi uppdaterat mjukvaran för diskussionsforumet. Allt gick smärtfritt och forumet är uppe och snurrar igen. Jag hoppas att upgraderingen inte orsakar några problem eller strul för någon.
En sak som kan hända är att språket byts till engelska för en del användare. I detta fall kan man enkelt ändra tillbaka till svenska genom att klicka på Profil i menyn och välja Swedish från listan.
En funktion som saknas för tillfället är möjligheten att ladda upp bilder tillsammans med ett inlägg. De förändringar som har skett i mjukvaran gjorde det svårt att lägga in denna modul efter upgraderingen (den var en tilläggsmodul som inte ingår i det ordinarie programmet). Vi försöker hitta ett nytt sätt att lägga tillbaka funktionen då vi vet att den är uppskattad och används flitigt.
Annars, hoppas jag att allt fungerar som tidigare och utan problem. Om det dyker upp något problem hör gärna av dig till webmaster (at) humle.se, via email-länken till vänster under mitt namn eller via länken "Rapportera" om det gäller ett specifikt inlägg.