Temperatursensor till universaltermostat

Är själva sensordelen med en bit av sladden vattentät?
Kan jag använda proben i mäskkärlet?

Sv: Temperatursensor till universaltermostat

Hej!

Har kört mina två UT-100 givare i flera år nu,
I mäsken i lakvatten i recirkulation, you name it,
utan prob(e)lem.

Mvh Raasken

Vanliga Halsningar fr.
Kv.Vikingens Pannrums-bryggeri:
Det är inte färdigt förrän det är klart...;)

Sv: Temperatursensor till universaltermostat

Bra, då slår jag två flugor i en smäll och får tempstyrning på köpet.