Kallmäskning
Om man har nån procent rostad malt och vill kallmäska. Hur förhåller sig då mängden i förhållande till vanlig mäskning? Om man tex vill göra en mörk bock och inte vill ha brända toner.... Men man vill ändå ha med smaken från den mörka malten och färgen. Ska man blint gå på samma mängd då eller?
Bryggverk 200L. 300L mjöktank gasol och cylinderkonisk trycktank med kylslinga för 200L batcher
I have 50 prototypes of various whatevers around the house
