Jul

Önskar alla på detta forum en riktigt god  jul och ett gott nytt hembryggarår...
Mvh Dennis & Bodil...

Ett liv utan öl är som ett hål tomt och innehållslöst......

Sv: Jul

God Jul!

Tack och tack detsamma. Hoppas at detta år kommer bli det år då bryggarflytet släpper loss regält

Go jul tebaks allihop! Detta året som kommer, ska jag mestadels stanna i sverige har jag tänkt. Ska bli massor mer bryggt av än året som var.

Bryggverk 3.02, planerar för version 3.11
Bryggverk 200L. 300L mjöktank gasol och cylinderkonisk trycktank med kylslinga för 200L batcher
I have 50 prototypes of various whatevers around the house

God jul allihopa!  Ta det lugnt i snöyran!

Har inte bryggt på ett jävla tag men börjar blir rejält sugen nu.

En riktigt GOD JUL till er alla från ett fruset småland. Ta det lugnt om ni måste ut på vägarna.
Själv blir jag hemma och provsmakar lite Yeti Oak Aged Imperial Stout samt Yeti Chocolate Oak Aged Imperial Stout. smile

I glaset just nu: Oppigårds Winter Ale

Cheers/L'chaim/Proost/Prost/Salud/Salut/Santé/Skål/Sláinte

GOD JUL !! på er alla från mig i snöiga Tostared!!
Nu är mina båda första BM brygder Drickbara En "pale" bitter och en "jul"bitter och dom smakar kalas båda två!!
mvh Heikki

God Jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smile

"You can't be a real country unless you have a beer and an airline. It helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."- Frank Zappa

God öl och gott nytt år! (God jul också!)

God Jul och njut nu rejält av era hemmabrygder!

God jul, bjöd på eklagrad belgare med lite lite kanel och kryddpeppar till julbordet igår!

http://chubbsnanobryggeri.blogspot.com/