Fatölanläggning köpes

Hej,

vill köpa komplett fatölanläggning, helst med kulfattning. Kan hämta i Sthlm med omnejd.

/dang

Sv: Fatölanläggning köpes

Haha! Du har alltså nu kapsylerat din första öl?

Sv: Fatölanläggning köpes

Yes, insåg ganska snabbt att jag behöver ett enklare sätt att förvara och få kolsyrad öl. Sen kan man ju alltid flaska ändå när humöret faller på.

Sv: Fatölanläggning köpes

Jag har en anläggning som står och tar plats i källaren. Den är komplett med kylare, kromad tappkran, diverse slang och några olika fatkopplingar. Kommer inte ihåg exakt vad som finns. Eventuell nåt fat oxå. Den funkade fint tills den togs ur bruk för några år sen. ca 60x60x100cm.

Du kan komma och kolla på grejjerna i vasastan om du vill. Ring 070-7191318 eller maila gunne.ekelin@gmail.com om du är intresserad.