Fatölsanläggning

Jag har en fatölsanläggning att sälja, det är några år sedan den användes men alla slangar sitter kvar på. Alla slangar vart riktigt ursköljda innan den tog ur bruk.
Bilder kan mailas!

Pris 3500kr

Sv: Fatölsanläggning

Är det med kylanläggning och tappkranar samt hur många fat och vilken typ av fat och tappkranar handlar det om?

Skriv gärna ner detta i din annons så kanske fler hör av sig och visar intresse.
Du kan ladda upp bilder här på forumet i trådarna, enda begränsningen är att de ska vara under 150kb/st.

www.bryggradio.com
www.facebook.com/bryggradio

Sv: Fatölsanläggning

Tack Thomas!
Det är en kylanläggning med en "Svanhals" med dubbla tappar, dock är det inga fat med.

Kopplingar är det 4st, 2st för "Spendrupsfat" och 2st andra. Mätare och koppling för kolsyra finns oxå!

// Johan T

Sv: Fatölsanläggning

Är det en sådan där liten serveringsmaskin där tappkranarna sitter fast på ovansidan?

Synd att man redan har två maskiner dock ingen sådan som jag föreställer mig att din är. Kliar alltid i fingrarna speciellt när det är billigt.

lycka till

/Hans

Sv: Fatölsanläggning

Det är en riktigt restaurang maskin med bra kapacitet!

Slangarna som sitter på är ca 1,5m långa, jag skall försöka komprimera bilderna så jag kan lägga ut dem.

// Johan