Braxonia Simplex 50l. microbryggeri+4st. fat

Hej.
Jag har ett datorstyrt microbryggeri Braxonia 50l.+4st. jäs/lagringsfat
+kylreglerbart kylnings skåp för dom fyra faten.
Genom att att kylningen är reglerbar så kan man jäsa/förvara allt
från ale till pilsner.
Även maltkvarn etc. följer med.
Programvara för pc föjer med och manual,den är på tyska,
men en sammanfattad engelsk följer med,
programvaran till pc'n är på tyska el. engelska,och man sköter
hela bryggprocessen grafiskt på ett snyggt sätt
(ställer in temperatur,pump etc.).
Finns intresse?
Allting kostade 120000:- för sådär nio år sedan,
priset är högst förhandlingsbart.
Bryggeriet går på trefas.

Lämpligt för en förening eller liknande.

MVH
        Lars

Sv: Braxonia Simplex 50l. microbryggeri+4st. fat

Jag är intresserad. Kan du skicka bilder på bryggverket och faten gärna med beskrivning av den aktuella processen? Jag kollade på Braxonias hemsida men hittade inte modellen 50l.

bjornfb@spray.se

Hälsningar Björn

3 Senast ändrad av Tiger (2010-02-12 14:32:06)

Sv: Braxonia Simplex 50l. microbryggeri+4st. fat

Hej. Jag är intresserad. skicka gärna lite bilder på utrustningen.

claes_alsen@hotmail.com

Mvh/Classe

Sv: Braxonia Simplex 50l. microbryggeri+4st. fat

tjena.
Ja det låter onekligen spännade. Vad har du tänkt för pris? Bilder?

// Joakim
joakim.ekberg@qvaarn.se

Sv: Braxonia Simplex 50l. microbryggeri+4st. fat

Har du sålt bryggverket? Annars är jag fortfarande intresserad.

Sv: Braxonia Simplex 50l. microbryggeri+4st. fat

Har kollat på Braxonia hemsida . Fina grejer men verkligen fina priser också .