Rigor Mortis Abt
Köpte denna på systemel idag. Verkar väldigt intressant.
Skitsnygg ettikett och så gillar jag namnet med.

Edit: Bildupplägg
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Öltyper, recept och bryggloggar → Rigor Mortis Abt
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Köpte denna på systemel idag. Verkar väldigt intressant.
Skitsnygg ettikett och så gillar jag namnet med.

Edit: Bildupplägg
Det gjorde även jag. På tal om likstelhet så kan man tydligen få den att inträffa senare genom att placera liket i en vätska som håller kroppstemperatur.
Tåls att tänka på
/Hans
Är den god? väntar till imorgon med att avnjuta den
Det är fantastisk! köp fler om det finns kvar på hyllan.
Jag köpte den i sundsvall var där idag. Men jag lär kanske dra dit efter jul och handla på mellandagsrean. Så då kan man passa på.
Birsta Citys sytembolag var grymt. Jag har aldrig sett så många ölsorter på ett systembolag, inte ens när jag bodde i sthlm.
Tackar för tipset, hade helt missat att den kom in på bolaget.
Köpte 10 flaskor idag.
Den vinner dock på att drickas som nr. 2 eller 3 i en session tycker jag.
Tackar för tipset, hade helt missat att den kom in på bolaget.
Köpte 10 flaskor idag.Den vinner dock på att drickas som nr. 2 eller 3 i en session tycker jag.
Jag gillade den, mycket god och mäktig. Lite för mäktig kanske. Eller är det väl jag som är ovan.
Men helt klart värt pengarna.
Tyckte den var välbalanserad och rund i smaken, len och fin i mun och strupe samt en aning lömsk för balanssinnet. Passade bra till gorgonzolan på lördagskvällen.
Sjukt god. Den blev mycket bättre när den fick stå och bli varm någon timme. Perfekt att slappna av med såhär dagen innan tenta. Någon som har förslag på en klon?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Öltyper, recept och bryggloggar → Rigor Mortis Abt