kapsyler med egen design??

Har en lite, kanske, udda fråga. Jag vet inte hur många som bryr sig men finns det någonstans man kan beställa kapsyler med eget tryck på? Gärna till rimliga priser, och jag vill beställa max 1000st åt gången eller något liknande.

Undrar dessutom vad folk använder för att göra snygga etiketter som så mycket som möjligt liknar etiketterna på kommersiella flaskor, dvs samma tunna etikettpapper. Är det till att beställa just "etikettpapper" och bara skriva ut på en vanlig färgskrivare?

Tack på förhand!
/Johan

Sv: kapsyler med egen design??

Färglaser funkar fint med vanligt kontorspapper. Klistra med mjölk eller limstift. Jag ägnade en regnig söndag att testa vilket av den hög stift vi hade som funkade bäst. Man vill ju få bort pappret utan att behöva blästra flaskan. Den var ingen större skillnad.

// Mikael

Brukar se erbjudande om kapsyler lite här och var när man surfar runt på olika webbutiker.
Kanske brouwland har?

www.bryggradio.com
www.facebook.com/bryggradio

Eller kontakta ett mindre bryggeri och hör var de beställer sina.

www.bryggradio.com

hmm, kontakta ett bryggeri ja, det var en enkel men ganska smart lösning. När det gäller pappret så vill man ju ha det där lite glansigare, tunnare pappret men då kan man ju iofs bara köpa det papper man vill ha hos svanströms o sen köra. Trodde inte att limstift fäste så bra faktiskt men då ska jag nog prova med det. tackar!

limstift funkar skitfint!

www.bryggradio.com