1 Senast ändrad av jan_johansen (2007-12-15 03:13:15)

varm øl som medicin (den bedste)

Hvis der er andre som jeg der lider af influenza og ikke rigtigt kan blive friske er der hjælp på vej. Tag en eller anden godt humlet øl. Varme den op til 75 grader. Søde den lidt med sukker for smagens skyld (øl bliver bittrere ved opvarmning)men helst honning da den indeholder gode ting. Jeg garantere at det hjælper. Jeg var helt af pommeren til i går med ondt i halsen, ondt i hele kroppen, feber, frøs osv. Inden jeg lagde mig benyttede jeg mig af dette trick, som jeg opdagde under rapportskrivning af historisk roman som skulle analyseres i historisk perspektiv (fik mvg for min rapport og mundtlige præsentation og afsluttede mine fleks kurser i samhällkunskap b, historie n og engelsk c med MVG som afgangskarakter/slutbetyg) og først fik jeg en ordenlig svedetur, hvor sveden næsten stod ud af panden på mig i godt en halv time. I flere timer havde jeg det nogenlunde, og da jeg vågnede her til morgen havde jeg bare lidt ondt i halsen. Alt anden forsvundet. Det er desuden billigere end at gå til apoteket. Jeg garantere at man bliver hurtigt/fort rask/frisk igen. PS! det med velhumlet er min egen idé naturligvis, da dette ikke fandtes i vikingetiden smile

Venlig Hilsen
-Jan

Oh Flower of Scotland, when will we see your like again, that fought and died for, your wee bit hill and glen, and stood against him (England), Proud Edwards army, and sent him homewards tae think again.

ALBA GU BRATH