T - koppling två fat
Är det någon som vet ifall jag kan koppla en vanlig regulator som jag använder till sodastream patron till en T koppling och sedan förse två fat med gas?
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Utrustning → T - koppling två fat
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Är det någon som vet ifall jag kan koppla en vanlig regulator som jag använder till sodastream patron till en T koppling och sedan förse två fat med gas?
Eller det är väl klart att det går men är det en smart lösning om jag vill bjuda på två fat samtidigt med picknick Tap till båda
Åtminstone med partyfat funkar det alldeles utmärkt. Det borde väl fungera med Corneliusfat också.
John Guest t-kopplingar från gasen och sen in i varsitt fat. Sedan från varsitt fat med varsin valfri kran. Det blir samma serveringstryck på båda faten, och det jämnar ut sig efter någon sejdel från vardera fat.
Edit: Och med regulator antar jag att du menar någon där du reglerar tryck med ventil, och kan se trycket etc? Typ sådan avsedd för detta, och inte en slaktad Sodastreamfyllare?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Utrustning → T - koppling två fat