[KÖPES] Jäskärl 50-100 l
Hej, har du ett öppet jäskärl/jästank/gryta/kittel med tappkran, 50-100 l, rostfritt (304) som du inte använder så skulle jag vilja köpa det. Jag bor i Stockholm men har ibland vägarna norrut till Uppsala och Gävle.
Mvh Fredrik