Ny!
Hallå!
Daniel heter jag och bor strax utanför Sigtuna norr om Stockholm. Jag har avnjutit öl i många härrans år och föredrar en fin öl före ett glas vin. Jag dricker allt mellan himmel och jord till och med geuze
När det gäller att brygga öl har jag noll erfarenhet. Jag fick en Cooper ölsats när jag fyllde år som nu står och puttrar i klädkammaren men det år inget som jag kommer att prova igen. Jag har alltid varit en person som jag-kan-själv och ger mig fasiken på att göra det. Därför tänkte jag pröva mäska själv direkt ![]()
Tar tacksamt emot tips och ideer.