Hello
Hej på er allesammans!
Jag är ny här, och ny i övrigt vad gäller ölbryggning. Jag har nyligen gjort en helt gudomlig cider på Wyeast 4021 Dry/Sparkling, eller champagnejäst som den även kallas, och honung. Och eftersom den blev så bra så tänker jag nu se om jag kan göra lika bra öl
.
PS. Om ni vill snacka lite bryggskit med bl.a. mig så finns det en trevlig grupp på Facebook som heter hembryggarna.