Humleplantor cascade säljes, rostfritt 200Liter sökes mm

jag måste tjäna in det fanatiskt höga fraktpriset jag betalde för dessa så 250kr vill jag ha styck.
Eller byte, är på jakt efter:
-500g EKG.
-rostfri tunna gryta 200Liter, oljefat, hemmasvetsad låda, i vår tvättstuga står en fantastisk 200-300liters tvättbalja i rostfritt (men den kan jag ju inte sno) finns det fler i landet. Eller en (trasig)varmvattenberedare i rostfritt minst 200liter
-Gasol tub och brännare
-betalar gärna mellanskillnad om du har riktiga skatter.
Bor i Bergsjön Göteborg
skriv ett mail

Sv: Humleplantor cascade säljes, rostfritt 200Liter sökes mm

Ursäkta för OT, men var köpte du dina humleplantor?

http://www.beernakedblog.com - Recensioner, bryggerfarenheter, recept, brygglogg etc.

www.eickelmann.de
Jag fick deras sista cascade-plantor. Och köpte några fler än jag behövde för att få ner fraktpriset per planta.

Nu har jag fått hem plantorna.
Någon som är intresserad?

Kanske jag som missuppfattar men jag har själv kollat på att köpa humle från Eickelmann och då är frakten på 19 Euro till andra EU-länder inkl spårning?
En Cascade med frakt kostar då kostar 5,95 + 19 = 24,95 €. 24,95€ är ju typ 225 SEK?

Är det billigare att köpa endast en planta inkl frakt direkt från Eickelmann än att köpa från dig är jag inte så intresserad tror jag. Eller tar du extra betalt bara för att de är slut för stunden?

6 Senast ändrad av Bersjöns Bryggeri (2014-05-24 21:36:58)

Ledsen för missförståndet. Jag sitter iallfall på några plantor för mycket nu, ifall någon vill köpa nu. Pris kan alltid diskuteras. Vill bara varna den som sitter och väntar på eickelmann. Jag mailade och frågade exakt när cascade-plantorna skulle börja säljas. Fick efter en vecka svaret (på tyska självklart) vecka 20. När jag tisdagen vecka 20 köpte mina fick jag precis beställt de sista. leveransen tog sen 8 dagar. plantorna klarade sig ganska bra. nu börjar de se piggare ut har planterat om dem i större krukor.  MVH

jag önskar tre styck, vart bor du och vad kostar det?