Snabb leverans!

Jesus Kristus!
La en order på nätet igår kl 14.30.
Idag kl 15.30 plingade det i mobilen.
Bara 25 timmar för att ta emot min order, packa den, å skicka den till kiosken i min lilla by på Orust. Helt otroligt!
TUSEN TACK!
A
Respekt!