Går det använda Cervisia kylspiral 13m till denna?
Hej!
Jag har en Biltema 25L gryta och tänkte investera i en Cervisia kylspiral 13M pga mitt eget bygge gick åt skogen.
Köpte kopparrör på clas ohlson, en 5 meter som var inplastad.
Men den var omöjlig att böja runt en kastrull så jag la ner det projektet och tänkte nu köpa en Cervisia kylspiral 13M eller 9M.
Men går den att använda i min biltema gryta på 25L?
Eller är den/dom för stora?
Tacksam för svar!