Profi Tap
Är det någon som har använt Profi Tap till sina Partyfat?
Jag blev inte riktigt klok av deras förklaring av hur den ska monteras...
I cylindern som går ner i fatet sitter det en stav som ska "ploppa ut", ska denna vara med när man monterar på tappen eller är den bara för att skydda röret?
Dessutom, måste man gasa på med koldioxin varje gång man ska hälla upp ölen eller sker detta automatiskt när man använder tappkranen?
Är det någon som använt den och är nöjd med denna?
/Peter