18 Tomflaskor, Flensburger Pils borskänkes mot avhämtning

Hej!

Jag har 18 stycken tomflaskor från Flensburg, dvs den klassiska flaskan med porslinskork samt en plasttomback som rymmer 16 av dom. Tombacken är också från Flensburger bryggeriet. Flaskorna finns för avhämtning i Stockholm.
Vill någon ha detta, så är det bara att komma och hämta. Kontakta mig på bo.marsell@gmail.com om du är intresserad.

/Bosse

Sv: 18 Tomflaskor, Flensburger Pils borskänkes mot avhämtning

Falskorna har hämtats av förhoppningsvis glad ny ägare!
/Bosse