Spädbarn, pass och öl

Jaha... då har man lagt en hel dag på att fixa pass till sonen. Så jävla omständigt!!!!! Man blir bara törstig.
Så på vägen hem stannade vi på en restaurangkedja som heter California. Finns över hela landet. Man fikar eller äter middag där. Inte speciellt billigt.... Men käkar man buffe, så är det buffe även på ölen! MMMmmmm beeeeeer......

Drog i mej 5 öl till maten. Men dom har räknat ut det väl, för man orkar fan inte dricka fler!

Men man kan mycket väl se det som en hyffsad 3-rätters med fri öl för 80 spänn! Jag klagar inte. Enda problemet är att man får köpa större kläder...........

Bryggverk 3.02, planerar för version 3.11
Bryggverk 200L. 300L mjöktank gasol och cylinderkonisk trycktank med kylslinga för 200L batcher
I have 50 prototypes of various whatevers around the house