Viktigt, Bandbredd
Hallå bryggare!
Stor tack till alla er som donerat pengar till bryggradion, tack vare er kan vi fortsätta köra på
www.facebook.com/bryggradio
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Sveriges Bryggradio → Viktigt, Bandbredd
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Hallå bryggare!
Stor tack till alla er som donerat pengar till bryggradion, tack vare er kan vi fortsätta köra på
En bra lösning, tycker jag. Jag kan seeda 24/7, 365 dagar om året.
torrents är finfint! Jag seedar också dygnet runt så länge jag bara kan. Datorn står ändå igång hela tiden.
Jag hittar ingen länk till torrentsen? Sen finns det ingen länk för att tanka hem episod 14 alls?
Det funkade fint. Fick en varning om att filen var för stor att virusscannas, men det vara bara att klicka "download anyway".
Stödjer google docs itunes?
Ok, får titta närmre på det när jag kommer hem.
Hallå bryggare!
Vi har stött på ett litet problem. På vår site har vi i dagsläget 80gb trafik/månad.
Denna har vi maxat ut med råge och därför riskerar vi att episoderna inte går att ladda ner igen förrens vid månadsskiftet.I dagsläget är det tyvärr inte möjligt för oss att köpa ytterligare trafik.
Tills dess att problemet är löst så tänkte vi föreslå att vi lägger upp kommande och äldre episoder som torrents.
I varje episodbeskrivning lägger vi en torrentfil som startar nedladdningen.Vi vore tacksamma om så många som möjligt sedan kunde hjälpa oss att seeda filerna.
Dvs. när man laddat ner episoden låter man sedan sin torrentklient/prog vara igång i bakgrunden.
Förstog att det skulle gå åt det hållet :-D.
Varför inte ladda upp till internet archive, det är gratis!
Den här gratistjänsten verkar som den också skapar en podcast man kan prenumerera på med iTunes
http://www.ourmedia.org/upload
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Sveriges Bryggradio → Viktigt, Bandbredd