Skänkes choklad / svart malt

Har lite malt över, ca: ett halv kilo per styck som jag inte kommer förbruka på länge då jag gjort min ranson av mörka för ett tag.
Det är bättre om någon vill skapa något innan den blir dålig.
Jag känner att jag kommer att skapa åt det ljusa hållet ett tag.
Jag bor i södra Stockholm.

Sv: Skänkes choklad / svart malt

Jag skickade ett mail till dig för några dagar sedan . Har du läst ??
MvH
J R

Sv: Skänkes choklad / svart malt

Nej har inte sett det, skickades det i fredags så har jag inte sätt det, har varit på jakt hela helgen.
Läser i morgon.