Sv: Wieneröl, Mexican style (Negra Modelo klon)
WOW!!! Intressant!!! Får bli att sno ditt recept sen i mars när jag kommer hem! Kl 4 torsdag morgon kommer jag att sluka min första notchebuena på ett helt år!
Men lite seg att du ble först i år med att smaka av en negra modelo.... MEN!!!! Ska göra ett studiebesök på Corona fabriken å ett besök på Cuauthemoc Moctezuma bryggeriet. Tyvärr blir det inget jobb där pga skada i handen som är nyopererad... Men kan ju dricka desto mer öl i stället.... så synd!
Min vienna står på kolsyra nu.... Tar lite tid, har inte blitt nåt än efter 2 veckor som vanligt. Men den är fruktansvärt god ändå.
Nåt att längta till när man kommer hem. Jävlar va det blir brygga av när ja kommer hem! Har vatt skadad nu i 3 månader å inte kunnat brygga ordentligt. Har massor av malt å humle, även jäst som är tvättad å väntar på att bli använd.
Men jag har redan planerat vad jag ska ta med hem i form av öl. Blir en del tequila åxå, som är ett måste när man äter tacos, enchiladas och fajitas.
Men så klart håller jag kontakten med forumet hela tiden.
Mange
Bryggverk 200L. 300L mjöktank gasol och cylinderkonisk trycktank med kylslinga för 200L batcher
I have 50 prototypes of various whatevers around the house