Inte så bra....

http://www.humle.se/punbb/images/upload/blocket_428.jpg

Sv: Inte så bra....

Den låter ju jättebra, vilket fynd tongue

Sv: Inte så bra....

Skitkul.

Har inte bryggt på ett jävla tag men börjar blir rejält sugen nu.