Så om det inte finns någon som kan förbarma sig och tänkas sig att sälja sina kopplingar som ändå bara ligger och dräller blir det bara att så småningom plocka fram plånboken och slå till på humlegårdens erbjudande. Men jag hoppas fortfarande.
Sidor 1