Tjena! Ok, jag hade tänkt mig ngt större men vafan
Kylspiralen e jag intresserad av helt klart. Tappkran på kärlet? Du kan väl höra av dig till nljungblom@gmail.com ![]()
1 2011-08-15 12:16:42
Sv: Nybryggare behöver utrustning :) (2 svar, postad i Köpes/säljes/bytes/skänkes)
2 2011-08-13 13:49:24
Nybryggare behöver utrustning :) (2 svar, postad i Köpes/säljes/bytes/skänkes)
Köper gärna bättre begagnade grejjer såsom kärl, kylare, jag finns i stockholm /Niklas
3 2011-08-12 11:55:23
Sv: Stockholm, Bryggklubb? (6 svar, postad i Kontakt)
Tjena! SHBF gick jag nyss med i så det är väll en mindre klubb då
, finns det?
4 2011-08-07 21:40:35
Stockholm, Bryggklubb? (6 svar, postad i Kontakt)
Hej! 35-årig nybryggare söker likasinnade i Stockholm
det måste väl finnas en hög med bryggklubbar lr!? ![]()
/Niklas