Tjena! Ok, jag hade tänkt mig ngt större men vafan smile Kylspiralen e jag intresserad av helt klart. Tappkran på kärlet? Du kan väl höra av dig till nljungblom@gmail.com smile

Köper gärna bättre begagnade grejjer såsom kärl, kylare, jag finns i stockholm /Niklas

3

(6 svar, postad i Kontakt)

Tjena! SHBF gick jag nyss med i så det är väll en mindre klubb då smile, finns det?

4

(6 svar, postad i Kontakt)

Hej! 35-årig nybryggare söker likasinnade i Stockholm smile det måste väl finnas en hög med bryggklubbar lr!? smile

/Niklas