Tack, för denna gryma reseskildring!
1 2010-09-22 20:25:05
Sv: Franken och riktiga lageröl (20 svar, postad i Resor, pubar och bryggerier)
2 2010-09-22 20:24:02
Sv: Vilken är nästa öl ni ska brygga? (42 svar, postad i Inget av ovanstående...)
Gilgrim skrev:
Mitt nästa projekt är en 100% Bretty Blond som jag tillsvidare kallar "O jävlar vad brett!".
Sen bär det iväg:
* Harvest ale
* Imperial rumstout
* Hophead imperial stout
* Smokehead imperial otmeal stout
* Doppel weizenbock
* Doppel roggenbock
* Otraditionell välhumlad weizenbockIdeérna är många och tiden knapp!
Jo, det var ju det där med tiden...