Sv: Fatöl vs flasköl ???
Min tjej var inte så svårövertalad angående "kegerator" här hemma. Då bor vi ändå på 28 kvm. men jag menar vem vill inte ha en kall öl när man kommer hem efter jobbet?
Jag var i och för sig tvungen att brygga kölsch oftare då sa hon. ÅÅÅ nej! måsta jag brygga?! ![]()