Hej! Ängelholm är kanske inte omnejd med Lund, men visst skulle jag gärna byta lite öl nångång! Har förresten en humleodling på 100 plantor, så det pratar jag gärna om :-)
/Mats
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Inlägg efter mats6270
Sidor 1
Hej! Ängelholm är kanske inte omnejd med Lund, men visst skulle jag gärna byta lite öl nångång! Har förresten en humleodling på 100 plantor, så det pratar jag gärna om :-)
/Mats
Hej, finns det någon där ute som är intresserad av eller känner någon som skulle vara intresserad av att starta en bryggklubb i nordvästra skåne? Jag bor själv i Ängelholm. Hör i så fall av dig!
/Mats
Är det någon i Skåne eller Halland som har humle man kan ta sticklingar av? Alla humlesorter är av intresse (lämpliga för ölbryggning).
Hej! Jag är på jakt efter sticklingar/rotskott av alla typer av humle som lämpar sig för ölbryggning. Vi bor i nordvästra skåne, hör av er om ni har något att avvara!
Sidor 1
Humlebladet → Inlägg efter mats6270