1

(2 svar, postad i Kontakt)

Hej! Ängelholm är kanske inte omnejd med Lund, men visst skulle jag gärna byta lite öl nångång! Har förresten en humleodling på 100 plantor, så det pratar jag gärna om :-)

/Mats

2

(0 svar, postad i Kontakt)

Hej, finns det någon där ute som är intresserad av eller känner någon som skulle vara intresserad av att starta en bryggklubb i nordvästra skåne? Jag bor själv i Ängelholm. Hör i så fall av dig!

/Mats

Är det någon i Skåne eller Halland som har humle man kan ta sticklingar av? Alla humlesorter är av intresse (lämpliga för ölbryggning).

Hej! Jag är på jakt efter sticklingar/rotskott av alla typer av humle som lämpar sig för ölbryggning. Vi bor i nordvästra skåne, hör av er om ni har något att avvara!