Köpes: Gryta ca 25 l med kran, ska klara induktion. Gärna med termometer med är inget måste.
Sidor 1
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Inlägg efter Pete
Sidor 1
Köpes: Gryta ca 25 l med kran, ska klara induktion. Gärna med termometer med är inget måste.
Sidor 1
Humlebladet → Inlägg efter Pete