Hur länge hade ni den på jäsning?
Och vid vilken temperatur rekommenderas lagringen?
Mvh
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Inlägg efter edlundare
Sidor 1
Hur länge hade ni den på jäsning?
Och vid vilken temperatur rekommenderas lagringen?
Mvh
Sidor 1
Humlebladet → Inlägg efter edlundare