1

(4 svar, postad i Kontakt)

kacktjarn skrev:

Har bryggt öl med en vän i snart ett år & börjar vara redo att träffa andra bryggare för att utbyta tankar, öl mm. Om någon bor i eller har vägarna förbi Pite så skulle det vara perfekt men några mils bilfärd är inget större problem.

Skriv om du är intresserad, har något bra tips eller tankar angående detta.

Hej
Kul med fler bryggare i Piteå. Jag håller till i munksund. Vore trevligt att träffas ngn dag och surra lite