Om en vecka eller två borde jag ha några rotade NB skott, så om du bor i Stockholm kan vi ordna ett överlämnande.
Pris: öl eller något skoj.
Tyvärr bor jag inte i Sthlm, ca 30 mil norr ut i Hälsingland...
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Inlägg efter Pettersson80
Sidor 1
Om en vecka eller två borde jag ha några rotade NB skott, så om du bor i Stockholm kan vi ordna ett överlämnande.
Pris: öl eller något skoj.
Tyvärr bor jag inte i Sthlm, ca 30 mil norr ut i Hälsingland...
Humleplantor sökes.
Alla sorter är av intresse, men är det någon som har Northern Brewer så blir jag extra glad.
Pris?
MVH Håkan
Sidor 1
Humlebladet → Inlägg efter Pettersson80