Hej! Vad skall du ha för BIAB påsen och ev mäsktermometern? Kan du skicka?
Sidor 1
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Inlägg efter bjornus
Sidor 1
Hej! Vad skall du ha för BIAB påsen och ev mäsktermometern? Kan du skicka?
Sidor 1
Humlebladet → Inlägg efter bjornus