Tänkte inleda min hembrygdskarriär nu och skulle då behöva lite utrustning, som kanske någon har stående hemma.

- Kittel 20 - 30 L med tappkran. Gärna med sil i botten.
- Gasolbrännare som passar kittlar ovan.
- liten plattvärmeväxlare

Hör av er om ni har något av ovanstående som ni vill sälja

mvh Johan