Ingogringo skrev:

Hej! Jag ska ändå dit på lördag till Kölsters i Humlebaek, och sen vidare tillbaka till Helsingborg innan hemfärd vidare. Ska jag köpa med nån humleplanta som du kan hämta av mig i Hbg?
Ingmar

Per Kølster bor IKKE på Fuglebjerggård mere, er flyttet til Humlebæk

Henry E

prøv hos Per Kølster på "de fire aarstider"  www.koelster.dk  han bor ved Humlebæk

Tack   har skrevet mail til humletorkan, så får vi se , kommer til Skåne på semester til sommer

har "fået" humleplanter fra   www.eickelmann.de   med posten i dag, meget fine planter

. Ja . .klart . .Svalöf humle
  Henry E

jeg gerne købe en svensk humle "svalöv" , er der nogen som har en sådanne ?

Henry E
middelalder-brygger
Danmark

Braumeister 20L er solgt  til "Ingogringo"  Mariestad