Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Aktiva trådar Trådar utan svar
Sökalternativ
Ingogringo skrev:Hej! Jag ska ändå dit på lördag till Kölsters i Humlebaek, och sen vidare tillbaka till Helsingborg innan hemfärd vidare. Ska jag köpa med nån humleplanta som du kan hämta av mig i Hbg?
Ingmar
Per Kølster bor IKKE på Fuglebjerggård mere, er flyttet til Humlebæk
Henry E
prøv hos Per Kølster på "de fire aarstider" www.koelster.dk han bor ved Humlebæk
Tack har skrevet mail til humletorkan, så får vi se , kommer til Skåne på semester til sommer
har "fået" humleplanter fra www.eickelmann.de med posten i dag, meget fine planter
. Ja . .klart . .Svalöf humle
Henry E
jeg gerne købe en svensk humle "svalöv" , er der nogen som har en sådanne ?
Henry E
middelalder-brygger
Danmark
Braumeister 20L er solgt til "Ingogringo" Mariestad
Funna inlägg: 6