Tänkte att jag skall tipsa om att pga att ONOFF har gått i konkurs så är det 30% på allt i butikerna.
Så själv köpte jag ett par 425g Co2 för 140kr/flaska. Lagom start på en liten fatanläggning.
/Malte
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Inlägg efter Malte
Sidor 1
Tänkte att jag skall tipsa om att pga att ONOFF har gått i konkurs så är det 30% på allt i butikerna.
Så själv köpte jag ett par 425g Co2 för 140kr/flaska. Lagom start på en liten fatanläggning.
/Malte
Jag löser överförandet till brewingalarm med hjälp av mitt dropboxkonto. I dropbox appen finns möjlighet att spara ner en global fil till lokalt på iphonen. Då får man frågan om vilket program det skall sparas till. Och alternativen är alla appar som klarar XML filer.
Denna lösning är sjukt enkel när man väl har dropbox på datorn/datorerna med sitt bryggprogram på. Och trådlös..
Sidor 1
Humlebladet → Inlägg efter Malte